Preskočiť na hlavný obsah

Aktin Haul - nákup zdravého jedla

 Ahojte! 

Dnes by som Vám veľmi rada predstavila môj zdravý nákup na stránke https://aktin.sk/. Myslím si že tento e-shop netreba veľmi dlho predstavovať. No v skratke, nájdete tu zdravé potraviny a suplementy ktoré vám dopomôžu na ceste za vysnívanou postavou.  




Ako prvé v mojom košíku skončili Vilgain minútové ovsené vločky. Všetky influencerky ich označujú za tie vločky, ktoré vám urobia dokonalo krémovú ovsenú kašu.  








Ďalší nákup bola istota. A to pizza base. Jedno balenie som už malano a vzhľadom k tomu, že som si prihodila rovno dveje zjavné, že mi chutilo. Je fajn to mať v zálohe na rýchly obed alebo večeru. Jednoducho to potriete kečupom dáte na to, čo chcete zapečiete 8 min a máte chutnú pizzu na svete.





Ďalšia must-have vec pri objednávke z tohto e-shopu sú konzervy s kuracím mäsom. Tak isto záchrana na obed či večeru v prípade, ženie je nič na varené. 






Tieto Enjoy chips  - zeleninové chipsy skúšam po prvý krát. Kedysi som skúšala humusové a tie mi chutili. Tak som si povedala, že vyskúšam zdravú alternatívu. A veru dobre som urobila. Sú fakt chutné. A navyše jeden tento balíček má 188kcal.





Tento "Zásobník " na vitamíny som už dlho potrebovala. Neznášam, keď sa mi kade-tade povaľujú veľké nádobky od vitamínov. Takže som tomu našla elegantné riešenie. 



Nad lahvôdkovím droždím som uvažovala už veľmi dlho. Počula som na neho len samu chválu. Jeho použitie je celkom všestranné. Či už na posypanie cestovín, rizota alebo do marinády na mäso. 





Úprimne Beef Jerky som nikdy nemala a nevedela, čo od toho čakať. Čiže nie je prekvapením, že som ich hneď musela otvoriť. Musím skonštatovať, že zo mňa nebude nejaký milovník tohto druhu snacku.





Cejlónska škorica je úplný must have ak milujete škoricu. Ma oveľa  silnejšiu chuť ako normálna. A navyše škorica pomáha spaľovať tuky. Čiže pokiaľ chudnete ideál. 







Cestoviny milujem. Tak nie je prekvapením, že u mňa skončili tieto  celozrné Tagliatelle od countrylife.  Mám v pláne ich urobiť z šampiónovou omáčkou a tofu. 








No a poslednou položkou v mojom košíku je olivový olej v spreji. Pokiaľ sa snažíte chudnúť a byť v kalorickom deficite tak túto pomôcku oceníte.








To by bol môj prvý nákup v tomto roku na Aktine. 

A čo Vy , nakupujete na Aktine ? 

Majte pekný deň !  

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Valentínske nechty inšpirácia

 Ahojte!  Dnes by som Vám chcela ukázať moje Valentínske nechty.  Nezvolila som klasickú valentísku farbu akou je červená alebo ružová. Bude to asi tým že tento rok som už obidve farby na nechtoch mala. Tento krát vyhrala lila farba. Musím sa priznať že fialovú som na nechtoch ešte nikdy nemala.  No a tu je postup.  Klasicky som si odstránila starú modeláž , upravila nechtovú kožičku, nechty som tento krát skrátila lebo už ma tie dlhé drápy rozčuľovali. Následne som si vymodelovala nové a obrúsila.  Následne  som pokračovala v zdobení. Na celú ruku som naniesla už spomínanú lila farbičku. Keďže som hádam nikdy nemala jednofarebné nechty tak tomu nebolo ani tento krát.  Na prsteníček som do druhej vrstvy gél laku pridala na pólku nechtu také zaujímave holo/fialové pliešky. Mám ich doma dosť dlho no vyskúšala som ich prvý krát a musím povedať  že ma očarili.  Na ukazováčik som úplne náhodne naniesla čierny spider gél a dala vytvrdiť. Následne som na ten gél nakreslila srdiečka podľa toht

Základná výbava na gélové nechty

Ahoj! Keďže som milovník gélových nechtov a sľúbila som že tento rok nebudem chodiť na gélové nechty tak, som si zaobstarala svoju vlastnú sadu na gélové nechty. Poväčšine som veci objednala s aliexperess. Proste pomer cena výkon je dosť slušný. No a čo si teda na začiatok zaobstarať ? Prístroje:  Lampa - Asi najdôležitejšia vec. Proste tie gély musia v niečom vytvrdnúť. Moja je od značky Sun one. Stála asi 12€ a je z aliexpress. Je to ledková lampa o výkone 48W. Brúska- Potom keď Vám nechty odrastú ich musíme predsa dať niečim dole. Ja som si objednala ako inak s aliexpress. Stála asi 14€. Nechty si viete zbrúsiť aj pilníkom ale to by trvala strašne dlho. Odsávačka- No a keď už budeme brúsiť tie nechty tak tie masy toho prachu predsa nechceme mať všade. Preto je dobrá odsávačka. Alternatíva je že si zbrúsite nechty nad vaňou v kúpelni. Ale ak budete robiť nechty aj niekomu inému tak je to aj super ako opierka pri modelovaní. V salónoch mávajú odsávačky zabudované do stolo

Veľká vysokoškoláčka alebo ako

Ahoj ! Po dlhšej dobe sa opäť ozývam. Úspešne som zvládla maturitu a začala písať novú kapitolu môjho života. Áno s názvom vysoká škola.  Konkrétne navštevujem Žilinskú univerzitu v Žiline odbor konštruovanie a počítačové simulácie. Nezvyčajná škola pre ženu, dievča viem. No mala som pocit že ma to bude baviť. Až kým neprišlo konštruovanie. Tie názvy s ktorými tu na mňa vybehli som veru predtým ani v paralernom vesmíre nepočula. Proste nejde to podľa mojich predstáv. Pohrávam sa aj z myšlienkou že to ukončím a nebudem sa trápiť. Nájdem si prácu a budem s priateľom sama. Nebudem sa musieť zamýšľať nad tým či zase niečo nerobím podľa predstáv určitých ľudí a či za to nebudem ohovorená za chrbtom. Proste budem do dobrých 4 rokoch sama sebou. Druhá vec je že keď sa na to pozriem a povenujem tomu väčšiu časť môjho času tak by som to mohla zvládnuť. Len či mi za to stojí tá psychická nepohoda ktorej som si užila za svoj život viac než dosť. Chcem tým povedať že chcem sa dostať do bodu k